poniedziałek, 26 sierpnia 2013

Komoda i stolik

Żeby nie był,o że się leniłam :) No może troszkę, ale tak tylko odrobinkę :D Pracowałam nad większymi rzeczami, dlatego tyle mi to zajęło. W między czasie 100 innych rzeczy, bo ja nie potrafię zająć się tylko jednym :) No więc stolik, wersja w głowie była całkiem inna od powstałego rezultatu, ale niestety to co w myśli nie wyszło tak jak powinno i koncepcja została na ostatnią chwilę zmieniona. Kwiatki zeskanowane z serwetki, powiększone i wydrukowane na papierze "ryżowym". Jeszcze ktoś pomyśli, że ja patriotka :D

Następne wpadło mi w łapy komoda i szafka nocna. Kupiłam jakiś czas temu w Ikei, ciemne żeby pasowało do łóżka ale strasznie każdy odcisk palca było widać co doprowadzało mnie do furii no i na kawce koleżanka podpowiedziała, że przecież mogę to przemalować. No i efekt sami widzicie. 
Komoda:

Szafka nocna:

Jakiś czas temu zaczęłam malować półmisek i w końcu udało mi się skończyć. I znowu w patriotycznych barwach, co ja poradzę że lubię to połączenie kolorów :)
W międzyczasie ciężko pracowałam w ogrodzie i powstało małe oczko wodne. Mam nadzieję, że kwiaty się rozrosną i niebawem pojawią się w nim rybki. Muszę jeszcze pomyśleć nad zakryciem niebieskiej foli.


Musicie przyznać że aż tak się nie leniłam prawda?? :) Teraz popracuję troszkę z wikliną :)
Idę sprzątać łazienkę, bo po mojej inwencji twórczej wygląda jakby kilka farb w niej wybuchło.

11 komentarzy:

  1. jejku ... jakie cudne mebelki !
    Kochana ... komódka i szafka nocna w B&W na kolana mnie powaliły ! Moje klimaty !:)
    Pracowita z Ciebie kobitka :D
    Brawo Kamilko !
    Cieplutko pozdrawiam i wolnej chwiluni do mnie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no kochana. Widać, że nie próżnowałaś, wszystkie meble ci świetnie wyszły. Gdybyś nie wspomniała o patriotyxmie to wcale bym nie skojarzyła. Super, bardzo mi sie podoba oczko w ogrodzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O lenistwo na pewno nie można Cię posądzić :) Mam dokładnie taki sam stoliczek do odświeżenia i nie mogę się za niego zabrać ;) Komoda po liftingu wygląda po prostu rewelacyjnie ! Zresztą wszystkie prace są bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten stoliczek doprowadzał mnie do szału, każdy brud się łapał, na komodach to samo. Miałam wyjście: albo przemalować albo wyrzucić hehe

      Dzięki dziewczyny :*

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Na słoiku lepsze wyszły :) W końcu mistrzyni mnie uczyła :D

      Usuń
    2. Na słoiku lepsze wyszły :) W końcu mistrzyni mnie uczyła :D

      Usuń