niedziela, 13 października 2013

Święta święta...

Kartki na Święta już zrobione, teraz zamówienie dla Margo robię. Londyn?? Fajny, widziałam z samolotu jak leciałam. Niestety większość czasu spędziłam w korku, nie dojeżdżając nawet do Londynu. Następnym razem lecę na dłużej hehe.
A oto cudeńko po które leciałam, wydmuszka jajka gęsiego:
Jajko zrobione przez Agga Egg Art :)

A oto moje świąteczne kartki :) Kończę zamówienie i biorę się za wiklinę :)
Stajenka, otwierane drzwi a za nimi święta rodzina, sianko z zeszłorocznych świąt.


 Bałwanka nie może zabraknąć :)



No i choinka:



2 komentarze:

  1. Trzeba przyznać, że pomysłów Ci nie brakuje :)
    I jesteś wyjątkowo zorganizowana - jesteś już przygotowana już na Święta :)
    A że apetyt rośnie w miarę jedzenie - czekamy na więcej...
    Pozdrawiamy serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. super ta szopka Ty to masz pomysly :)

    OdpowiedzUsuń