niedziela, 7 kwietnia 2013

Charytatywnie

Kochani, teraz coś z serii "ogłoszeń parafialnych". Ostatnio nie mam czasu na robienie czegokolwiek. Jestem na etapie zamawiania wielkiej paki z Polski z różnymi gadżetami do decu :D
Ale nie o tym chciałam. Przede wszystkim chciałam Was zaprosić na kolejną akcje zbierania pieniążków, tym razem dla Alicji. Akcja ta nazywa się 10 PLN na ratowanie życia Alusi - pomożesz?

No i jak tu nie pomóc tak słodkiej buzi?? Nie masz obecnie pieniędzy na zbyciu? To nie problem, wystarczy że dołączysz do grupy, zaprosisz znajomych i może któryś z nich wpłaci a to już dużo. Nie pozwólmy umrzeć tym dzieciakom. Ja wiem że potrzebujących jest wiele, ale Ty odmówisz sobie niewielkiej rzeczy a dziecku przywrócisz uśmiech na twarzy, czyż to nie cudowne?? :D

Przypominam również o Oskarku. Oba linki znajdziecie po lewej stronie :)

Kolejna sprawa. Jestem wolontariuszką, która zajmuje się opisywaniem zdjęć dla dzieci niewidomych. Raz w tygodniu dostaję fotkę i opisuję co na niej widzę. Zajmuje mi to 10 minut a pomaga dostrzec innym dzieciakom o wiele więcej. Gdyby ktoś z Was chciał w ten sposób pomóc to piszcie, podam wszystkie namiary.

To by było na tyle z ogłoszeń :)
Pozdrawiam wszystkich i dziękuję tym którzy chociaż udostępnili te akcje :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz