poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Warsztaty - Scrapbooking II

Kolejny raz uczestniczyłam w warsztatach organizowanych przez Agnieszkę Chwaja a sponsorowanych przez Stowarzyszenie MyCork :) Tym razem miałam przyjemność poprowadzić je nawet :D Bałam się jak diabli, ale niepotrzebnie bo dziewczyny jak zawsze rewelacyjne :) Świetnie spędziłam czas i jak zawsze było bardzo wesoło, mimo że niektóre się nie słuchały :P Robiłyśmy torebeczki na Dzień Matki i koszule na Dzień Ojca. A to kilka zdjęć ze spotkania :D

Wszystkie prace wyszły przepięknie!! Serdecznie dziękuję dziewczynom za uwagę (i nie uwagę :P) i mam nadzieję, że czegoś się nauczyły :) Polecam się na przyszłość :D




2 komentarze:

  1. ja tez bardzo dziekuje :)za super poprowadzone zajecia a ze sluchaniem zrobimy porzadek :)

    OdpowiedzUsuń